Taas ihana postipäivä (Miten muuten tuntuukin kivalta saada 'oikeaa' postia sähköpostien ja tekstiviestien sijaan? On ihana nähdä postilaatikossa kirje, joka on itselle osoitettu!) - postia tuli SAYltä.

Tässä ensin SAYn lähetys:

KIITOS SAY!!!  

Paperit olivat juuri minun värisiä ja juuri tämäntyyppisiä olen etsiskellyt! Kutistemuovista olen vain lukenut ja ajatellut, että haluan joskus kokeilla sitä. Miten keksitkin lähettää sitä? Taidat olla meedio ja ajatustenlukija Yllättynyt ! Vielä ihania Tilda-leipomuksia ja nauhoja sekä söpö itsetehty kortti.

Tunnustan muuten, että kadehdin ihmisiä, joilla on kaunis käsiala! Minua harmittaa aina askarrellessa, että oma käsialani on sellaista 'lääkärikäsialaa' - minä saan todella tehdä töitä, että saan kirjoituksestani edes luettavaa, kauniista puhumattakaan! Ja minun SAYllä on  k a u n i s  käsiala!

 

Taidanpa hetkeksi alkaa väritellä leimakuvia! Mukavaa iltaa kaikille!

terveisin Eija