Vihdoin ja viimein raahailin valmiita joulukortteja töistä kotiin ja sain jopa valokuvattua ne! Olen suorastaan ylpeä itsestäni! Kortteja jouluksi on nyt valmiina 20 kpl ja tämäkin minua ihmetyttää - alkuun ajattelin, ettei täksi jouluksi varmaan valmistu suorastaan mitään. Hienoa minä!

Olen nyt laittanut joulukortit ikäänkuin 'joulukalenteriksi' blogiin, eli joka päivälle ajastettuna yksi uusi kortti, toivottavasti saan vielä sen verran uusia kortteja tehtyä, että riittävät jouluaattoon saakka, mutta jos en, niin riittävät ainakin melkein!

Tälle päivälle teille lumiukko, olisipa jo lumiukkokelit - täällä ainakin sataa vettä ja on pimeää. Hieman kyllä pilvipeite alkaa repeillä, lupailisiko se huomiselle aurinkoista?

 

Lähikuvaa lumiukosta. Tätä leimasinta minulla ei itselläni ole, vaan sain kuvan vaihdosta. Tosi mukava kuva ja oli myös kiva värittää. Minkäköhän valmistajan leimasin tämä on? Kuvan väritin kuivapastelleilla, jotka levitin öljyllä + topsipuikolla (taisin jo mainitakin, että tämä on uusi lempiväritystapani?!).

Lisäksi täällä on valmistunut yhdet lapaset (Ullaneuleen Rinsessa-kämmekkäiden ohjeella tehdyt, mutta lapasiksi asti), jotka menivät suoraan käyttöön kohteelle eli tyttärelleni niin, että niistä en ehtinyt edes kuvaa ottaa.

Mukavaa lauantai-iltaa,

terveisin Eikku