Aikaisen aamun tunteina (miksi oon herännyt jo viikon ajan klo 05-06 joka aamu? Uni ei vaan jatku tosta eteenpäin...) valmistui kaksi korttia. Siinä myös ensimmäinen pääsiäiskorttini - tosin ei niin perinteinen sellainen. Ei ole oikein tuo pääsiäiskortteilukärpänen puraissut - ne taitaa jäädä tekemättä suuressa mitassa...

 

 

Tämä toinen sitten käytettävissä moneen eri tarkoitukseen:

 

Oon saanut valmiiksi muutaman vielä hyshys-jutun...niistä postausta varmaankin muutaman päivän kuluttua. Kiva tunne, kun jotain valmistuu!

Neulerintamalla on jotenkin hidasta...vaikka olen neulonut joka päivä, tuntuu, ettei mitään isoa valmistu. Nyt yritän urakoida työkaverille tulevaa neuletakkia valmiiksi, siinä viimeinen hiha tekeillä, sitten viimeistely (aarghh kun siitä en tykkää!). Mutta pakko yrittää pinnistää, kun kaveri odottaa takkiansa ja langatkin on maksettu...Seuraava työ on kyllä sitten jotain itselle...Cascaden Venezia Worstedia iso kassillinen odottaa jo! Ja kun niin inhoan tuota viimeistelyä, niin oon miettinyt, pitäisikö sen puseron olla sellainen yhtenä kappaleena neulottava, ohjeita mulla on, kun uskaltaisin luottaa, että se onnistuu...!

Painonpudotusrintamalla myös hyvää: ekan täyden viikon saldo -1.5 kg. Se on minulle aivan riittävä tahti, tai siis saa vielä tuostakin hidastua, kunhan menee alaspäin. Mutta olo on jo huomattavasti parempi, yöhikoilut poissa ja pää 'selkeämpi'. Tästä on hyvä jatkaa!

Nyt valmistautumaan Vaaka Hämeväen vieraiden tuloon! Meillä on tänään täällä meillä askartelu-, neulonta- ja suunnittelupäivä. Kivaa!

terveisin Eija