Olen odottanut tätä Handpaintedyarnin lähetystä 13.4. lähtien, jolloin tein tilauksen. Olen lähettänyt kyseiseen firmaan useita sähköposteja lähetyksen viipyessä. Olin jo luopunut toivosta saada lanka kotiini. Mutta kuin ihmeen kaupalla se saapui eilen. Ja lanka on ihanaa!

1243057539_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Tästä oli tarkoitukseni neuloa KAL-huivi 'Wings of Horus', mutta saa nähdä, saanko aikaiseksi, KAL päättyy kohta, joten täytyisi tulostella ohjeet itselleni ja neuloa jälkijunassa. Mutta saatanpa yhtä hyvin neuloakin, sen verran kauniilta huivi näyttää, kun muiden neulojien tuloksia olen ihastellut. Ja tämä lanka on tosi nätin värinen.

Mutta silti - se ei ole NIIN paljon ihanampaa kuin muut vastaavat, että jatkossa odottaisin lankojani puolitoista kuukautta! Eli ensimmäinen ja viimeinen tilaus minun osaltani tästä kaupasta.

terveisin Eija