Osallistuin KAT'n blogissaan järjestämään sekalaiseen leimakuvakuori-vaihtoon. Tässä leimat, joita otin itselleni kuoresta (anteeksi huono kuvan laatu!):




Tällaiset laitoin itse tilalle - pieniä muutaman enemmän kuin otin:




Tänään olen väsäillyt kolme korttia; kaksi tulevaa ystävänpäivää varten ja yhden Ernon luokkakaverin 9v. syntymäpäiville.  Näissä korteissa olen käyttänyt leimavaihdosta tulleita leimoja! Tässä ensin synttärikortti:




Ja sitten ystävänpäiväkortit:






Kuten tarkkasilmäiset huomaavat, olen kulmissa käyttänyt uutta ihanaihanaihanaa kulmaleikkuriani! Se on yksinkertainen ja ihana! Antaa tosi kivan ilmeen kortteihin. Olen myös papereiden kanssa käyttänyt uutta Fiskarsin paperileikkuriani eli nyt saa sitten suorat sivut leikattua!

Papereina uusia kauniita Taitopuoti Paperinauhasta tilattuja papereita, leikkurit myös sieltä. Nyt minulla on myös kuumailmapuhallin, eli kunhan saan kohopulvereita ostettua, pääsen kokeilemaan embossausta - ihan uusi tekniikka minulle!

Askartelujen jälkeen katseltiin Ernon kanssa Harry Potter ja Azkabanin vanki - hieno elokuva! Kiitos Citymarket - Potter ostettiin eilen tarjouksesta 6,95 € ja oli varmasti niiden eurojen väärti!

terveisin Eija