Pakko vielä lisätä yks postaus - mä en ymmärrä, mitä mulle tapahtuu: olen periaatteessa TOSI  väsynyt ja tarttisin lepoa (töistäni siis), mutta kotona mulle on iskenyt 'kokeile-kaikkea-uutta' -kausi. Nyt surffailin ihanissa leivontablogeissa ja mulle iski kaamean voimakas leivontainspiraatio. Sentään tajusin jarrutella sen verran, että aloitan helpolla ja väsäsin nyt sitten jääkaappiin hyytymään

LAISKURIN TIRAMISUN

Ainakin tässä vaiheessa täyte maistui hyvältä, vaikka jouduinkin sen tiramisumoussen korvaamaan valkosuklaamoussella, koska kaupassa ei ollut em. tuotetta. Eli nimeksi pitäis kai muuttaa 'Laiskurin valkosuklaakakku'. Mutta hyvältä maistui ja olipa helppo ja olipa vaihtelua tuollainen hyydykekakun tekeminen.

Ja siis tuolla Ullanunelmassa on kaikkea aivan ihanaa tarviketta ja ainetta myytävänä...saas nähdä, mihin tämä hullaannus vielä johtaa. Se ei ainakaan saa johtaa lihomiseen :)