Eilen saapui kaksi kuorta: korttiystävältäni Johannalta ja sitten leimakuvavaihtojen leimakuori. Meni eilinen vaan muuten niin myöhään, etten saanut postatuksi vielä eilen - anteeksi! Mutta tässä siis kuvat:

Johanna lähetti kauniin itse tehdyn kortin - aiheena oli tällä kertaa cd-levy (tai muu pyöreä aihe) ja 3D-kuva - vihreän paperilehtiön ja paketin tuollaisia ihania koristeita. Kiitos taas kerran, Johanna!  On tosi kiva olla juuri sinun lähetystesi 'kohteena'!

 

Leimakuvista tällainen yleiskuva sitten:

Siinähän sitä sitten on taas joksikin aikaa väritettävää!

Kun toiset ryhtyy noihin lankalakkoihin, minä tunnustan, että aion ryhtyä askarteluhamstrauslakkoon. Leimailutaivaaseen vielä menen ja sinne minulle onkin tilattuna jos jonkinlaista tavaraa jo ennakkoon (mm. Cuttlebug-laite!) ja olen päättänyt, että kun niistä messuista 'selviän', sitten minun täytyy melkein koko loppuvuosi selvitä näillä tarvikkeilla, mitä minulla jo on. Olen nimittäin laskeskellut, että rahaa on palanut ihan 'kohtuullisesti' näihin tarvikkeisiin ja nyt on aika sitten tehdä tarvikkeita korteiksi ja skräppisivuiksi. Leimailutaivaan jälkeen, kun olen ne tavarat saanut, aloitan tosiaan vihdoin ja viimein sen ensimmäisen skräppialbumini teon. Mutta vielä minä tämän viikon innolla odotan Leimailutaivasta ja sitten vasta alkaa lakko! Ainakin yritän....(ja vaihtoihin osallistumistahan ei tämä lakko estä...!)

Mukavaa tiistai-iltaa,

terveisin Eija