Minulla on mukava anoppi. Minä tykkään neuloa. Minä tykkään superohuista 'luxuslangoista'. Minä olen ihastunut pitsineuleisiin ja huiveihin. Yhdistin kaikki kivat jutut samaan asiaan ja neuloin kivalle anopille pitsihuivin.

 

 

 

Viimeinen kuva on hassun mallinen, mutta siinä langan väri on eniten oikea. Yritin kuvata ulkona, mutta tulos ei kuitenkaan ollut kovin mieluinen. Katsotaan, jos vielä huomenna saisin kuvan huivista anopin harteilla.

Malli on Ullan Lehmus-huivi.

Lankana oli Fyberspatesin huivilankaklubin lanka Nef lace, jota kului 60 g. Tässä kohtaa oli oma moka, että olisin voinut vielä jatkaa huivia jonkin verran isommaksi, kun minulla oli koko 100 g vyyhti käytössä, mutta loppuvaiheessa lankamäärä näytti niin pieneltä, että en uskaltanut aloittaa uutta lehti-mallikertaa, kun mietitytti, että riittääkö lanka. Mutta olisipa se varmaan riittänyt. Toisaalta, tästä tuli ihan iso huivi näinkin.

Huomenna tapaan anopin ja saan luovutettua huivin hänelle :).